http://دیجی%20سیم%20کارت
http://دیجی%20سیم%20کارت

چطور نمایشگر گوشی اندرویدی ام را با دیگران به اشتراک بگذارم؟

اشتراک گذاری نمایشگر گوشی اندروید کاری است که ممکن است به هر دلیل انجام شود. مثلا ممکن است

بخواهید نمایشگر گوشی خود را با پدر و مادر خود به اشتراک بگذارید
بخواهید مشکلی در گوشی تان را با دیگران مطرح کنید تا به کمک آن ها آن را حل کنید
بخواهید یک فایل را با همکاران تان به اشتراک بگذارید
بخواهید یک آموزش بسازید و شروع کنید به یاددادن آن به اعضای تیم تان
و یا غیره!
به هر دلیلی که باشد ممکن است این موضوع برای تان پیش بیاید و خوشبختانه یک راه حل عالی برای آن سراغ داریم. با ما همراه باشید تا اشتراگ گذاری نمایشگر گوشی اندروید را به شما یاد دهیم.

نیازمندی های لازم برای اشتراگ گذاری نمایشگر گوشی اندروید
شاید تا کنون نرم افزارهای مختلفی ارائه شده باشند که به شما کمک کنند یک اشتراک گذاری خوب بین دیوایس های اندرویدی را تجربه کنید اما چیزی که ما از امنیت آن بیش از هر چیز اطمینان داریم Google Duo است. Google Duo یک نرم افزار تماس ویدیویی است که تا کنون بارها و بارها آپدیت شده است. در چند آپدیت سری قبل این برنامه قابلیتی ارائه کرد که کاربر طی آن قادر بود نمایشگر گوشی خود را با مخاطب به اشتراک بگذارد.

هر چند این تجربه عالی بود اما به سرعت این قابلیت متوقف شد! شاید گوگل می خواست آزمایش کند که آیا به این قابلیت نیازی هست یا نه!

هر چند  Google Duo یک ابزار امن بود و امیدواریم به زودی محدودیت هایش حل شود و آپدیت های بعدی حاوی این قابلیت باشد اما ما چند اپ مفید که بعد از  Google Duo  چشممان را گرفته و ان ها را تست کرده ایم به شما معرفی می کنیم.

اشتراک گذاری نمایشگر گوشی اندروید با Join.me

Join.me یک نرم افزار حرفه ای است که برای دسکتاپ و هم برای موبایل مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا از این نرم افزار برای آموزش های حرفه ای نیز استفاده می شود.

اما اگر شما می خواهید به مادرتان یاد دهید که چگونه از طریق واتس اپ عکس ارسال کند، و به او نزدیک نیستید، یکی از بهترین انتخاب ها  Join.me است.

Join.me در بسیاری از مارکت های اندرویدی نظیر گوگل پلی وجود دارد و به شما کمک می کند به راحتی بدون حتی یک دلار هزینه کردن، آن را مورد استفاده قرار دهید. البته نسخه پولی آن نیز موجود است اما با کمک نسخه رایگان آن می توانید خیلی از مسائل تان را حل کنید و موفق به اشتراک نمایشگر اندروید شوید.

تنها نکته ای که وجود دارد این است که هنگام استفاده از Join.me باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

کاربرانی که از نسخه رایگان استفاده می کنند فقط یک بار اجازه دارند تا یک ملاقات آنلاین با یک گوشی دیگر داشته باشند. ( البته شاید در اینده تعداد ملاقات ها افزایش پیدا کند ). وقتی که اجازه این ملاقات داده شد، به خودی خود برنامه شروع به کار نمی کند بلکه، باید روی آیکون screen share کلیک کنید ( در سمت راست و پایین برنامه این آیکون را می بینید ). با این کار یک نوتیفی ارائه می شود که هم اکنون نمایشگر شما با فرد مورد نظر به اشتراک گذاشته شده است. وقتی که بخواهید این ارتباط را قطع کنید کافی است دوباره روی آیکون با نماد join.me  کلیک کنید تا ارتباط قطع شود.

فراموش نکنید که یک کد پیوند در ابتدا ارائه می شود که باید از طریق آن مخاطب خود را معرفی کنید و بعد اشتراک گذاری صورت می گیرد.

Zoom.us ابزاری برای اشتراک گذاری نمایشگر گوشی اندروید

Zoom اپلیکیشنی است که به شما کمک می کند نمایشگر گوشی خود را در دیوایس های مختلف، نظیر اندروید، ios، ویندوز، مک، لینوکس و غیره به اشتراک بگذارید.

Zoom برای کاربرانی مفید است که نیاز به اشتراک گذاری تیمی، دارند. خوشبختانه با وجود این که Zoom دارای نسخه رایگان نیز است، در نسخه رایگان امکانات خوبی را در دسترس کاربر قرار می دهد. اگر بخواهید برای همیشه و با قابلیت های پیشرفته تری از Zoom استفاده کنید می توانید از پلن های مختلف پولی آن استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که تنها محدودیت آن این است که صدا را به اشتراک نمی گذارد.

برنامه Mimicr برای اشتراک گذاری نمایشگر گوشی اندروید

Mimicr نرم افزاری است که به تازگی وارد عرصه اپلیکیشن های اشتراک نمایشگر در اندروید شده است و تقریبا برخی از محدودیت های نرم افزارهای یاد شده را پوشش دهی کرده است. مثلا به شما اجازه می دهد که نمایشگر گوشی را به همراه صدا به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این برنامه باید مثل نرم افزار های ارتباطی نظیر واتس اپ، هم شما و هم دوست تان، از Mimicr  استفاده کنید و با شماره موبایل، در این برنامه عضو شوید.

زمانی که تماس خود را شروع می کنید، نمایشگر شروع به اشتراک گذاری می کند. اما شما آپشنی دارید که این وضعیت را متوقف کنید، استاپ کنید و یا حتی از اموجی ها استفاده کنید. ( اگر  Facebook Live را تا کنون تجربه کرده باشید متوجه منظور ما از ارسال اموجی ها خواهید شد )

البته یکی از محدودیت هایی که دارد و توسعه دهندگان در حال کار کردن روی آن هستند این است که، این برنامه استریمی از صدا را به اشتراک نخواهد گذاشت. بدین معنی که، وقتی که شما یک فیلم یوتیوب را پخش می کنید و آن را به نمایش می گذارید، صدای آن فیلم به اشتراک گذاشته نخواهد شد. البته این موضوع به زودی حل خواهد شد.

دوست داریم تجربیات خود از اشتراک گذاری نمایشگر گوشی اندروید با دیگران را با ما در میان بگذارید و حتی بگویید از چه ابزارهای مشابهی تا کنون استفاده کرده اید و این تجربه عالی بوده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این یک سایت آزمایشی است
ساخت با دیجیتس